1. Co to jest eBOK

eBOK, czyli elektroniczne Biuro Obsługi Klienta, oszczędza Twój czas i jest najwygodniejszą formą kontaktu z DIALOGiem.
Nie musisz nikogo pytać o informację i na nic czekać – sam wybierasz porę i miejsce!

W eBOKu możesz:

  • przeanalizować swoje faktury i wpłaty,
  • sprawdzić bieżące koszty od ostatniej faktury,
  • pobrać biling,
  • sprawdzić swoje usługi, taryfy, promocje,
  • zmienić taryfę,
  • zamówić nowe usługi i promocje bądź zapoznać się z ofertą specjalną,
  • zmienić adres do korespondencji i telefon kontaktowy,
  • porozmawiać on-line przez chat z naszym konsultantem,
  • odczytać pocztę i wysłać zapytanie do DIALOGu,
  • dowiedzieć się o ważnych zmianach i zdarzeniach w sieci DIALOG.

Korzystanie z portalu eBOK jest bezpłatne i nie wymaga żadnych formalności. Wystarczy, że się zalogujesz!

2. Logowanie

  • 1. Wybierz link eBOK: https://ebok.dialog.pl/
  • 2. Zaloguj się, wprowadzając numer swojego telefonu, łącza lub numer Klienta.
  • 3. Następnie podaj hasło – początkowym hasłem jest Twój PIN. Jeśli go nie zmieniałeś, są to 4 ostatnie cyfry numeru Klienta.
  • 4. Po pierwszym logowaniu zostaniesz poproszony o ustalenie indywidualnego hasła dostępu. Operację potwierdzisz, wprowadzając kod z obrazka.
  • 5. Od tej pory będziesz mógł logować się do systemu z wykorzystaniem hasła. Hasło pozwoli Ci na podgląd danych i na wprowadzanie w nich zmian.
  • Pobierz instrukcję "Pierwsze logowanie w elektronicznym Biurze Obsługi Klienta".

Sesja trwa 10 minut. Po jej wygaśnięciu otrzymasz komunikat o konieczności ponownego zalogowania się do systemu.

Szyfrowane łącze SSL daje Ci gwarancję bezpieczeństwa i pełną poufność dokonywanych operacji.

Przed opuszczeniem portalu – dla bezpieczeństwa swoich danych – zawsze naciskaj link „Wyloguj”.

W przypadku, gdy zapomnisz PINu lub hasła, skontaktuj się TeleCentrum pod numerem 801 700 700 lub 71 791 01 01* dla telefonów komórkowych.

Koszt połączenia z numerami infolinii zgodny z taryfą operatora.
* Dla numerów w Play.

 
 

 

Strefa Klienta

Sprawdź dostępność usług

* Zacznij wpisywać nazwę i poczekaj na podpowiedź z formularza

Elektroniczna obsługa Klienta

Zamawianie i zmiana pakietów
i usług, wszytko na wyciągniecie myszki.

 

Kontakt