Informacje prasowe - Szczegóły

Dialog przyłączył 40-tysięcznego abonenta w Regionie Zielona Góra

19-06-2002Aktualności firmowe

"Dokładnie dwa lata temu, podczas otwarcia Biura Obsługi Klienta, cieszyliśmy się z posiadania 1500 abonentów" - mówi Marek Piwek, Dyrektor Regionu Zielona Góra. "Teraz jest ich dwadzieścia sześć razy więcej i uważam to za ogromny sukces wszystkich osób pracujących w Regionie."

40-tysiecznym abonentem w Regionie Zielona Góra jest Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA popularnie zwany Polikliniką. To nowoczesna jednostka medyczna z oddziałami szpitalnymi i specjalistycznymi poradniami, o uznanej w mieście renomie, wyposażona w wysokiej klasy specjalistyczny sprzęt i urządzenia, np. ostatnio zakupiony tomograf komputerowy oraz aparat kolorowego Dopplera.

"Celem Polikliniki jest świadczenie usług medycznych na najwyższym poziomie i tego samego oczekujemy od swoich kontrahentów. Najwyższa jakość technologiczna to podstawowy wymóg stawiany operatorom telekomunikacyjnym. Kompleksowe rozwiązanie przedstawione przez Dialog stanowiło istotną dla sprawnego funkcjonowania naszego Zakładu zmianę" - mówi Godzisław Chumiński, Dyrektor Naczelny Polikliniki. "Cieszę się, że wybór najlepszych nowoczesnych rozwiązań nie kolidował ze zobowiązaniami nakładanymi na wszystkie jednostki budżetowe przez ustawę o zamówieniach publicznych. DIALOG przedstawił kompleksową ofertę na najwyższym poziomie i wygrał w toku procedury przetargowej."

Dialog zainstalował w Poliklinice 128 łączy analogowych i 5 łączy cyfrowych ISDN skonfigurowanych w centrali Centrex II.

CENTREX to wirtualna centrala, którą w całości obsługuje firma telekomunikacyjna. Klient nie musi kupować jednej lub kilku central wewnętrznych, nie musi jej konserwować, naprawiać i dbać o jej sprawne funkcjonowanie. CENTREX nie wymaga nakładów na dodatkowy sprzęt, a spełnia doskonale usługi centrali wewnętrznej - umożliwia przede wszystkim darmowe połączenia wewnętrzne i indywidualne rozliczenia każdego numeru.

W Regionie Zielona Góra (teren byłego województwa zielonogórskiego) z usług Dialogu korzysta już 40 tysięcy abonentów, z czego prawie 7 tysięcy to firmy i instytucje. 5400 abonentów korzysta także z oferty internetowej Dialogu. Wybudowano tu prawie 73 tysiące linii telefonicznych. Region Zielona Góra generuje ponad 12% przychodów całej spółki. Telefony Dialogu dzwonią prawie w całej Zielonej Górze, a także w Żaganiu, Żarach, Nowej Soli, Gubinie, Lubsku, Świebodzinie, Kożuchowie i Nowogrodzie Bobrzańskim. Wśród Klientów Dialogu jest wiele ważnych firm i instytucji, między innymi: ADB - Polska, NBP o/Zielona Góra, Bank Handlowy o/Zielona Góra, Starostwa Powiatowe w Zielonej Górze, Żaganiu i Świebodzinie, Zakłady Wodociągów i Kanalizacji w Zielonej Górze, 105 Szpital Wojskowy w Żarach, PEDiZ w Zielonej Górze, POL - ORSA w Żarach i Gedia Poland sp. z o.o. w Nowej Soli.

W ostatnim okresie do grona klientów Dialogu dołączyli: RELPOL SA w Żarach, P.H.U. "Postęp" - Zakład Pracy Chronionej w Świebodzinie, P.P. POLMOZBYT o/Zielona Góra i Świebodzin oraz Firma Auto - Pol w Zielonej Górze. W trakcie podłączania do sieci są: Urząd Miasta w Świebodzinie, Rozgłośnia Radia Zachód w Zielonej Górze, Przedsiębiorstwo "Lusatia" nobel mode w Żarach i LORO - Lubuski Oddział Rehabilitacji Ortopedycznej w Świebodzinie.

Piotr Bielawski
Dyrektor ds. Informacji
Rzecznik Prasowy

Kontakt

Rzecznik prasowy: Marta Pietranik - Pacuła
tel. 22 3521571
 

 

e-mail: marta.pietranik-pacula@dialog.pl

 
 

 

RSS biura prasowego

Zamów regularną dostawę materiałów prasowych w dogodnej formie:

Kanał RSS